Български екип разработва компютърна игра по приказките на братя Грим, смесени с елементи от българския и славянски фолклор. Grimm Forest дебютира в платформата за набиране на средства "Кикстартър" във вторник, а разработчиците от Big Moustache Games са си поставили за цел да съберат 55 хил. евро, в замяна на които обещават "едно от най-мрачните, страховити и жестоки фантастични преживявания", което ще се играе от дарителите безплатно.
Според тях Grimm Brothers е първа по рода си, комбинирайки стратегически и ролеви елементи, социални интеракции, както и похвати от книгите-игри. "Играчите ще трябва да работят заедно, за да оцелеят сред вековна прокълната гора, в която хората определено не са добре дошли", казва един от създателите на играта, Александър Торофиев, в прессъобщение на компанията. Усещането за общност и работата в екип ще бъдат ключови за успеха на играчите, но ще има и клопки, психологически моменти и непредвидени събития.
Участниците - около 25 човека, трябва да предпазят селото си от чудовищата на зловеща гора, вдъхновена от най-страшните приказки на братя Грим. Нощем ще се борят с набезите им, а през деня трябва да възстановят щетите и да измислят по-добра тактика за защита - включително като гласуват и избират своите лидери. Някои от играчите обаче може да имат скрити роли или собствени интереси, които поставят над всичко. Здравето и силата на героите - физически и психически, включително нивата на "доверие", ще имат ключова роля, а природните стихии няма да се съобразяват с човешките слабости. Ще има и място за импровизация, която обаче може да доведе до опасни резултати.
Grimm Brothers ще комбинира елементи от Tropico 3, Sacred 2, X3 Reunion и други игри, по които хората в eкипа на Big Moustache Games са работили. И трите заглавия са част от биографията на творческият директор Ивелин Иванов, а гейм дизайнерът Александър Торофиев е работил и продуцирал мобилната стратегия Seasons of War. Известен е и като Ал Торо - автор и издател на книги-игри.
До момента в "Кикстартър" играта е събрала близо 2000 евро, или 1/25 от заложената цел. От кампанията остават 26 дни. Повече за играта има на сайта й и профила и във "Фейсбук".
Според тях Grimm Brothers е първа по рода си, комбинирайки стратегически и ролеви елементи, социални интеракции, както и похвати от книгите-игри. "Играчите ще трябва да работят заедно, за да оцелеят сред вековна прокълната гора, в която хората определено не са добре дошли", казва един от създателите на играта, Александър Торофиев, в прессъобщение на компанията. Усещането за общност и работата в екип ще бъдат ключови за успеха на играчите, но ще има и клопки, психологически моменти и непредвидени събития.
Участниците - около 25 човека, трябва да предпазят селото си от чудовищата на зловеща гора, вдъхновена от най-страшните приказки на братя Грим. Нощем ще се борят с набезите им, а през деня трябва да възстановят щетите и да измислят по-добра тактика за защита - включително като гласуват и избират своите лидери. Някои от играчите обаче може да имат скрити роли или собствени интереси, които поставят над всичко. Здравето и силата на героите - физически и психически, включително нивата на "доверие", ще имат ключова роля, а природните стихии няма да се съобразяват с човешките слабости. Ще има и място за импровизация, която обаче може да доведе до опасни резултати.
Grimm Brothers ще комбинира елементи от Tropico 3, Sacred 2, X3 Reunion и други игри, по които хората в eкипа на Big Moustache Games са работили. И трите заглавия са част от биографията на творческият директор Ивелин Иванов, а гейм дизайнерът Александър Торофиев е работил и продуцирал мобилната стратегия Seasons of War. Известен е и като Ал Торо - автор и издател на книги-игри.
До момента в "Кикстартър" играта е събрала близо 2000 евро, или 1/25 от заложената цел. От кампанията остават 26 дни. Повече за играта има на сайта й и профила и във "Фейсбук".
Видео:
Източник:Dnevnik.bg